Film Mix har nu varit i drift i knappt en månad, och det har blivit mycket bättre än vad jag hade hoppats på. Det är kanske lite tidigt att börja utöka Film Mix redan, men jag tänkt ändå ge er en tankeställare.
Film Mix är ett forum som är gjort i egetforum: s databas. Och dem erbjuder olika tjänster, så som Forum, Hemsida, Blogg mm. det jag tänkte kunde göra Film Mix bättre är en aktiv blogg. Men för att detta skulle funka så måste vi ha en som regelbundet, d.v.s. nästan varje dag, uppdaterar denna blogg med nya filmhändelser, annars tror jag att den lätt blir ståendes till ingen nytta.
Det är inget krav att vi ska ha en blogg nu, eller att vi änns SKA ha en, men jag tänkte ändå säga till er att möjligheten finns.
Jag har startat en omröstning så får vi se vart det leder.
Om ni nu tycker att vi ska ha en blogg, så måste det vara en aktiv blogg. Det betyder att det måste vara en som är aktiv, och vill.
Själv känner jag att jag kan inte riktigt så mycket om film så jag skulle inte vilja ta på mig ansvaret, men för er som vill, skriv gärna ett par rader om hur ni tänker